Προβλήματα πρόσβασης σε χρηματοοικονομικές υπηρεσίες αντιμετώπισε το 18% των καταναλωτών παγκοσμίως, λόγω της αξιολόγησης των πληροφοριών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) μέσω συστημάτων βαθμολόγησης, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Kaspersky: “Social credits and security: embracing the world of ratings”. Ενώ τέτοια συστήματα κοινωνικής βαθμολόγησης είναι πλέον πιο διαδεδομένα και έχουν ήδη εφαρμοστεί σε πολλές χώρες και βιομηχανικούς τομείς, η
Διαβάστε Περισσότερα ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου